torsdag 3 februari 2011

Omslag,kärlek och sömn!


Ja hejsan, inte skrivet bloggen på säkert en månad.. Inte haft lust, nej just precis. Senaste nytt i mitt liv ? Jaa ..... Typ att jag var i danmark i mpndags och plåtade för danska Elle, omslag och tio sidor i tidningen, Ganska glad över det iaf. Har sovit en hel del haha ... både jag och grisen har dunat allt för länge.. Men vi fixar de snart ! ;)

Hm, ja vad ska jag säga ? Jag fyller nitton om exakt en månad, Inget att hurra för, men alltid älskat att fylla år, varför ? Don't know ... Det är alla hjärtans dag snart, har inte firat den dagen sen jag gick i sexan. Men nu jävlar e man kär och galen och ska fan ta alla hjärtans dag med storm! :P .. Näe men ska tillbringa den med min storgris, Han e en fin människa han! Love YOU ! :)

Hm, nej nu ska jag fixa dfet sissta i rummet, passa på när man har lust med de typ .. Nu ska jag dra så simma lugnt! SEYAH

Inga kommentarer: