tisdag 28 juni 2011

De där med o söka jobb....


Ja fyfan.. idag har jag vandrat runt på stan o sökt jobb, 10 butiker besökte jag, förra veckan sökte jag 20 jobb... satan vad de början kännas att man försöker o försöker men aldrig något ljus.. Jag vet att de kommer, för de e jag ju värd, jag gör ju allt jag bara kan, men trots de så är det svårt att känna sig handlös.. MEN MEN !

Var iaf på stan med Nattis o Carro, mycket trevligt tjejer! Sen träffa ja på Bella o Linnea som väntade med mig på Jonas som skulle sluta jobbet, vi hade så mycket o göra från fyra till 11 så de inte var sant, men skönt är de ju!

Imorgon blir de o sola o ha sig i P,hagen, blir mysigt såhär på sommaren. Min plutt jobbar tyvärr 07,00 tilll 23,00 så ja får ha de mysigt med flickorna imorgon.

Nääe snart blir de en cigg o sen kryper jag ner bredvid hjärtat.

SEYAH

Inga kommentarer: