fredag 1 juli 2011

Gossip !


Hej hej, ja hejsan, Morgon för mig, vaknade kvart i tio, gick upp tio .. tog de lungt till en början o så, små fixat här hemma o tvättar lite grejor. Dom senaste dagarna känns de som att jag hela tiden har vart på springande fot och saker o ting händer inte här hemma som de borde.. de blir lite väl mycket små saker överallt, Men nu e ja igång igen ! :)

Det har blivit en del sol med mina söta flickor Carro och Nattis under dagarna när man finaste gris jobbar.. Men igår så drog jag och Jonas upp till stockholm på ett event för en Chanel bok jag är med i. Det var en upplevelse det också, de blev ett glas skumpa o sen droog vi järnet hem ! :)

Idag är nog en lugn dag tror jag, små fixa här hemma o sådär bara. Hoppas alla haft en bra dag!

(Bilden kommer från Finest från eventet igår)

Inga kommentarer: