torsdag 1 december 2011

December månad!

Är den månaden på året jag tror jag mår som bäst! Alla röda mysiga färger överallt. Alla tomtar och ljus. All god mat och allt godis! Och bara vetskapen om att julen står runt hörnet får de att kittlas i magen! Jag har alltid älskat julen sjukt mycket hela mitt liv. Jag tror de e tack vare att min mamma alltid har fått de o kännas som att bo i ett tomte land hemma. Hon har varit en underbar mamma när de gäller att få till julen! O det tackar jag henne för och ska föra vidare! Vilket jag redan gjort. Jag o Jonas har de så himla juligt och mysigt! Har gjort så bra jag kan och vill att de ska kännas som när man var liten! Åh... ja ni förstår nog att julen betyder massor för mig! Och julstrumpan ska vi ju inte snacka om! Den gör verkligen julen den strumpan..

Nog för idag , hoppas alla har en trevlig kväll och håll i hatten för guds skull!

Inga kommentarer: