torsdag 22 december 2011

Mitt upp i all jul!

Hejsan, ett tag sen sist! Allt bra med mig, eller de går framåt o inte tvärt om! Senaste tiden har inte mycket hänt. Darav inga inlägg, Men mina irritationer lever kvar. På folk så klart. Fy, nej tänker inte ens börja. Södertälje bor har stora jävla problem med sig själva. Man behöver inte ens prata eller umgås, de räcker med o se vad dom skriver o man hajjar ju direkt. Inte alla hästar i stallet där inte. Ja ni ser! JAG kan inte låta bli o hata beteenden. Men men, julen e min favorit tid och kommer alltid vara! Sitter här i vårat tomte bo jag skapat! :)

Imorgon blir de och rulla och steka köttbullar med Nattis, hon kommer över imorgon efter sin avslutning i plugget. Skönt o inte plugga fan... pheew...

Take care! Merry christmas all you assholes !

Inga kommentarer: