torsdag 29 december 2011

If you want a change dont think. Do it.

Hej! Ja nu e ja tom på ord.. Dricker ett glas Baileys med is, tar de lugnt, sätt film ikväll med Jonas, har lagat mat, gratäng med stekt fläskfilé och bea, Min efterrätt blev två pannkakor me sylt. Ibland lyckas man äta.. o 40 min senare en pizza bit. Sen chips o godis till filmen, och 4 glas cola under kvällen. Så får er som gillar o kritisera oss "stackars" smala flickor på grund av era feta äckliga grod kroppar! JAG ÄTER VAD JAG VILL, skillnad på lycka o lycka va ;) Älskar o retas med avundsjuka :)

Snart blir de en cigg kanske och lite chill chill, ska med Nattis imorgon när hon ska klippa sig. Sen lär vi gå hem till mig o dricka kaffe o svulla oss i god saker!

Sist men inte mins, Vad i hela helvetet händer på nyår? Sometimes it feels like your age takes old happines away.

TAKE care! Seyah !

Inga kommentarer: