onsdag 22 februari 2012

How blind can you be ?

Did you ever hear what I told you? Did you ever read what I wrote you? Did you ever listen to what we played? Did you ever let in what the world said? Did we get this far just to feel your hate? Did we play to become only pawns in the game? How blind can you be, don't you see? You chose the long road, but we'll be waiting, Byebye beautiful!

Såå, nu e jag hemma igen.. Fyaaah jag var stel som en pinne och rörde mig nog inte en enda gång. Men det börjar kännas att det spänner, de brukat ta en timme cirka. Jonas lämnade mig iaf och mötte upp mig halv vägs. Åkte förbi Nikita på hennes jobb och sa hej. Så nu väntar jag bara på far, Nikita kommer antagligen förbi när hon slutat jobbet sen och tar en cigg.

SEYAH

2 kommentarer:

Nikita sa...

De kommer gå fin fint med dina tänder, du är en stark tjej ju :) <3

Unknown sa...

taack <3 :)