onsdag 22 februari 2012

On the final day

Nothing but your memory sorrow and grief In the air that I breathe. So much pain that
I can't hide I wanna try, but the tears never dry.Now I hope my words could somehow Guide the world today into better ways. 'Cause on the final day There will be no more words so say no more games to play love is the way.

Ja hejsan! Funderar starkt på över detta med matvanor och tandställning. Om ni läser tidigare inlägg så e jag en fruuuktansvärd gottegris VARJE dag och alltid levat på det viset. Är 1,74 lång och väger 51 kg. Så ni som snackar om att jag inte äter kan eat my s**t! Åter igen till sak, Jag kan ju för f*n inte äta de jag brukar! Alltså helt ärligt, byta ut alla god saker mot en SOPPA!?! .. det är larvigt! Äter liksom smal mat.. måste äta ikapp så fort jag kan.. går inte o leva på detta viset.. Imorgon bär det av till mormor!

SEYAH

Inga kommentarer: