tisdag 19 juni 2012

No church in the wild

Hejsan hoppsan, Det är nu 19 Juni, och sommaren känns väldigt långt borta. Jag kan inte säga att jag tycker sommar känslan är så hög när man grillar med vänner när det är 16 grader på dagen, Helt uselt om jag ska vara helt ärlig. Intalar mig själv att börjar sommaren så här dåligt slutar den väldigt bra! Får tro på det!


På fredag är de iaf midsommar som ska firas med dom närmsta vännerna, det blir att grilla och äta o dricka gott o umgås, nlir nog något kubb spel eller liknande också. Det ser jag verkligen fram emot!

Har inte haft min tandställning speciellt länge , men om tre månader ryker den väck och det sitter jag och dagdrömmer om ofta. Inte för att den stör mig så mycket eller så, Bara när dom spänner den. Men klart den är i vägen. Och sen kan jag ju inte hålla mig och säga att jag verkligen vill se mitt nya leende typ NU !

Och väntar på ett brev från transport styrelsen som inte vill komma riktigt så fort som jag önskas så jag får börja övningsköra med Jonas !

Ha det bra ! 

Inga kommentarer: