onsdag 20 juni 2012

Sommar människor, GAL.

Shenixen! Klockan är nu tio i två på natten och jag har precis ätit en ur god kyckling ris och curry sås jag slängde ihop, Trodde inte det skulle bli någon höjdare, men fan så gott det smakade! Stolt minikock! Nu sitter jag o pressar i mig godis. Lite kul det här med min blogg, skriver den väldigt väldigt sällan. Men har endå jävla massa läsare av någon anledning? När jag inte skrev min blogg på två veckor hade jag endå mellan 15/20 om dagen. När jag skriver den har jag uppåt 100 om dagen. Sköter jag den väääldigt bra då har jag upp mot 150/200 läsare? Folk smyger  mer en man tror ! Men men nu över till något annat. Funderar lite över det här med folk och sommaren.. Som vanligt tycker jag som jag tycker och alla får tycka precis vad dom vill. Men det här är min blogg, mina ord, mina tankar.

Sommaren kommer... SUCK nu börjas det med att folk börjar springa till gymmen för att göra ett under med att få bort dom extra 7 kilona dom lagt på sig under vintern när "ingen kan se hur dom ser ut" . Det ska ätas bra mat och de ena och det andra. Sola solarium och göra allt i sin makt för sommaren. Men helt ärligt nu, detta håller på sin höjd i två månader innan dom ALLIHOPA sitter där med den där fånigt snygga drinken och putar med läpparna eller har ett äckligt bakslick... Nej just denna punkten med sommaren får mig bara att känna, VA ER SJÄLVA, ät vad ni vill se ut hur ni vill. Men gå fan inte o gnäll över hur du ser ut för det får dig inte att framstå som finare i någon annans ögon heller. Gå med huvudet högt och gör det bästa utav det!

Nu blir det o smälla i mig mer godis och gå och lägga mig med gott samvete. SNART E DET MIDSOMMAR ! :)

SEYAH

Inga kommentarer: