torsdag 21 juni 2012

Styrkan finns alltid någonstans.

Hejej, Funderar mycket på hur mycket en människa orkar och hur mycket man orkar kämpa. Det är nog väldigt olika. Men jag vet iaf att om man har det svårt bör man ta hjälp från människor som bryr sig. Man ska aldrig strunta i att ta hjälp, det är svårt. Men det är mycket lättare att ha någon vid sin sida som vill dig väl. Jag vill finnas för alla mina vänner, nya som gamla. Det är något jag alltid gjort.

Jag hoppas att alla där ute inte sitter och håller på saker dom inte borde. Prata ut så fort något inte känns bra och tveka aldrig på att ta hjälp av vänner eller familj. Det är viktigt att visa sina nära tillit också. Djupa funderingar har jag. Men vi människor e ganska dåliga på att ta hjälp och det borde ändras tycker jag. Jag ska inte säga så mycket heller om vad man borde för jag själv fungerar inte så. Men jag har ju inga problem som gör att det behövs heller. Vi är ju bara människor och problem och tvister dyker ju alltid upp på olika ställen i livet.

Men tänk er för och glöm inte bort dom som älskar er som mest.

Kram

Inga kommentarer: