torsdag 6 september 2012

Little god things in life

                                          A new smile!
                                                Best puppie in the world!
                                                      2 new pants!
                                          And I got a great guy in my life!

Veckorna som vart har varit bra! Mycket roligt och lite o göra varje dag nästan. På måndag börjar "mitt nya liv" känns som att folk ser det så iaf. Jag ska bara börja träna, tjohoo, Men för mig är det för att må bra i mig själv. Har en rygg som behöver sig rejäl träning så då får den det helt enkelt. Våran valp är den sötaste lille skit som finns, mjuk och go, luktar som en valp ska och är en liten jävel mellan varven! Men det hör till ! På lördag blir det alkohol och umgänge med brydarna!


Jag däckar snart så nu blir det god natt!

Inga kommentarer: