söndag 2 september 2012

Världs bäst!!

Jaa, var ska jag börja?? vi tar det i tur ordning !

I onsdags rök tandställningen wow vad kul och bra det känns!! strax efter det fick vi hem vår ääälskade valp Tiny, är helt jävla såld på den lilla skiten! Hon är så fin och underbar, hon är en grand danois, hon är 8 veckor gammal och är typ det bästa man kan tänka sig!! :) ooch i fredags har jag köpt ett par sjukt snygga stövlar som piggar upp vilket skit väder som helst!! Dom är så jag helt enkelt!

Har varit hund vakt hela helgen och det har varit skönt! Skulle se film med brorsan och Anna ikväll men dom somnade nästan direkt så jag stängde av! :)

Var på en fika hos Henttu och Madde ikväll med Jonas, som kom hem från spanien så man måste ju uppdatera sig efter två veckor! Fick en present av dom också, en jätte fin härlig ljus rosa sjal i det mjukaste och tyngsta tyget man kan tänka sig, den passar suveränt till mina nya stövlar faktiskt!

Imorgon tänkte jag och Jonas dra ut och åka vatten scooter tillsammans om vädret tillåter! :) ska bli riktigt kul, så det håller jag tummen för!

Nu blir det att se lite tv, ta ut lille Tiny en sväng och sen blir det nog att sova!

Take care !

Inga kommentarer: