lördag 24 november 2012

Jobb,party, o migrän

Jaa sicken blandning, Men igår var det jobb hela dagen, sedan hem för o fixa o trixa o sen åkte jag med brorsan till sofia. Vi fick börja med maten innan Ina kom för att det vart lite komplikationer om man säger så! Men bättre sent en aldrig! Vi hade iaf jävligt kul och åt god mat och drack gott. Slutade med utgång o lite dans sen vart det kudden, HELT SLUT var jag.

Idag vaknade jag med en konstig huvudvärk. Men det kändes en då ganska okej, Jag och grisen åkte iaf upp till hallunda o shoppa lite jul grejjer! Kul var det verkligen och sen gick vi in på en outlet, men där fanns inte ett skit. Sen hemåt för mat på Attilas o sen small de till. Migrän för nästan första gången i livet och jag kunde inte ens titta när vi åkte hemdärifån. Men vi åkte till apoteket o köpte migrän medicin så nu känns det iaf bättre!

Ligger o soffan med Hello Kitty kakor och cola light, hade varit helt okey att ha en chips påse o en dipp faktiskt. Men kanske får vandra o köpa det om kropp o huvud tillåter!

Imorgon bär det av till strängnäs med hela famillia för Kalas, Tom kör volvon dit och jag kör Gölfen! Ska bli kul iaf, Ha en fortsatt awesome helg !

SEYAH

Inga kommentarer: