måndag 19 november 2012

Party, jobb , tjejmiddag!

Hejsan hejsan! Ja nu är vi återigen inne på en ny vecka och julen närmar sig med storm steg. Längtar nått så in i helvete till att få riva fram mina julkartonger! Ska köpa en mini julgran den här julen faktiskt! Julen gör mig väldigt glad, har alltid gjort.

I lördags var jag o Jonas på party hos Harri som fyllt år, det var både roligt o trevligt. Vid tolv tiden drog jag och Sofia till stanleys för att träffa Ina, Var där en timme och sedan drog vi oss hemåt!

Igår vare en väldigt lugn dag och gjord inte något speciellt, Handlade lite på maxi och även ett par jätte sköna innetofflor. (Jag ÄLSKAR inne tofflor!)

Imorgon står jobb på schemat. Och även jobb på fredag, Och på kvällen på fredag har jag o brudsen planerat en tjejmiddag. Kommer bli sjukt nice!

På söndag står det kalas på schemat, lill kusinen som fyller år.

Hoppas ni alla får en bra vecka!

SEYAH

Inga kommentarer: