lördag 28 februari 2009

Annas papparatzi bilder under jobbet

Anna tob en bild på mig haha min papparatzi <3> där stog jag o drack kaffe men fick offra mig haha :)


satt och vilade vem fotoar då? Jo anna ! haha <3> där står vi jag till höger.. gud vi hade kul ..



Starka snygga modell jocke med mig på höger, hade så kul ihop med den killen ! Puss på dig



Boxare ganska coolt va ?





där kör vi poser ;)






ganska snygg klänning de där ;) bra foto anna ! <3> Där böt vi om.. första plagget ;)









Sista plagget fotades ihop med snygg jocke i mina ögon man smällter ;)




Kort fattning på alltihop.. har inte skrivit har jobbat massor och fullt upp.. inte en tanke på bloggen.. men uppdatera lite så ni får se annas bilder hon tagit under pauser och lite när jag jobbar ;) riktiga bilderna kommer senare från den tyska fotografen.. men ska nu sova ska jobba imorgon med, MEN som tur är är de bara beauty bilder då är de ansikte ;) only the face ;) Men men höres imorgon kanske ? Anna tar nog lite papparatzi imorogn med tror jag haha =) Kram




Inga kommentarer: