tisdag 10 februari 2009

Kvälls skrivande..

en av mina modell bilder jag gjort ;)

helloh.. jag skrev ju imorse eller ja imorse vet jag inte men när jag vaknade iallfall ! Jag har inte gjort något speciellt följde faktiskt med mormor och morsan o kolla lite skor och så men OTUR som vanligt var 38 slut sålda.. tror de e dom flesta som har 38 ? Fins aldrig iallfall.. men men senåkte vi till min bror fixa och donade lite där och så.. han e ju inte så duktig på att planera hur man tlx lägger gafflar och knivar i vilka hållare för bestik och så vidare.. ( killar alltså!?) men nu sitter jag här och haft en lite små agg nu på kvälls kvisten.. inte alls varit på bra humör men hoppas för guds skull de e bättre imorgon .. STANDARD : var happy !


Men men ska typ driva vidare på internet skriver imorgon så fort jag hinner !

Puss Mimmi

Inga kommentarer: