lördag 20 mars 2010

Hola People

Shit fick nyss en Hjärtattack ! Ja sitter med skit hög musik och e inne i den, sen PLÖTSLIGT öppnas min dörr och mamma säger : Mimmi , Asså jag hoppas till och skakade händerna och sa typ ... : Ooooooohh , Assså shit hatar o bli skrämd ! Ja e så inne i det jag gör så överaskar man mig skiter jag ner mig asså .. Nojjig människa man är.

IDAG : Om ett par timmar hämtar Tommie och Matti mig hemifrån mig, Och ska sedan till Matti och för kröka skratta och ha roligt som vi alltid har ! Efter det ska vi åka in till stan och gå ut på 550. Aldrig vart där så nu får man se vad dom har att komma med också.

Efter det blir de väl käk och sen hem.

Just nu är jag så hungrig så jag skulle kunna käka en mammut om dom levde. Väntar på att pappa ska komma hem så ja kan åka med han o handla och äta.

Träffade jätte många roliga vänner igår också. Alltid lika kul :)

Nu ska ja bära ner damsugaren till mammsen.

SEYAH

Inga kommentarer: